Monday 22 November 2010

the postman rings just once

5 comments:

beatrix said...

just once ? :-D

Anonymous said...

...én úgy tudtam, mindig kétszer csönget...
...ezeket az ajtókat mindig kitámasztja valaki egy betondarabbal, de hogy ki... neked ezt sikerült bár egyszer is észrevenni? vagy igy voltak az idők kezdetétől: időtlen ajtók a világhuzatban belenyikorogva az űrbéli szélbe...De akkor hogy került ide a kutya? És a postás? Rejtély. De hogy ki kiknek épitett ilyen házakat, na arról már kapiskálunk valamit...

hajdu tamás said...

az a tamasztek meg az eredeti gyari tartozek az ajtohoz. gyujto nepek lakja a tombhazat.

Szabó Szilárd said...

S még egyszer is csak akkor, ha nagyon bátor! :)
Nagyon jó ez a kép! Próbálgattam én is kikevergetni ezt a színhatást, de nekem soha nem lett ilyen jó!

hajdu tamás said...

gyakorlat kerdese az egesz